Idzie nowe!

Idzie nowe!
|
|
Ostatnie komentarze
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3739 11.06.2011 21:43 |
Pudrowanie trupa 😛
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 11.06.2011 21:47 |
Sądząc po ilości zmian które wyczytałem, to to są praktycznie nowe loki 🙂 Wygląd zewnętrzny: http://wgk.home.pl/details.php?image_id=1920
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
UIC60 Użytkownik Komentarzy: 230 11.06.2011 21:47 |
Czy to "A" oznacza silniki asynchroniczne i rozruch tyrystorowy?Na pulpicie joystick więc.....? Oby tylko nie było z tym jak z g.... co owinęło się w papierek.....
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 11.06.2011 21:49 |
Tyrystorów nie jestem pewien, a silniki i owszem - dostał asynchroniczne.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Sudi Użytkownik Komentarzy: 3364 11.06.2011 21:51 |
O w mordę!
|
|
![]() ![]() |
||
Max998 Użytkownik Komentarzy: 778 11.06.2011 21:52 |
Mmm 😁.
Chyba zacznę się interesować koleją 😁 |
|
![]() ![]() |
||
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3739 11.06.2011 21:55 |
A nie czasem rozruch falownikowy ❓
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 11.06.2011 22:10 |
-silniki asynchroniczne
-całkowicie przebudowana kabina -komputer pokładowy -klimatyzacja -przetwornice statyczne -agregaty sprężarkowe -sterowanie za pomocą joysticków -system GPS do monitorowania lokomotywy Źródło: http://www.forumkolejowe.pl/1074.htm |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ziner Użytkownik Komentarzy: 648 11.06.2011 22:22 |
Tyrystorów nie ma (w ogóle co za mania z tymi tyrystorami?). Są cztery falowniki, po jednym na każdy silnik.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 11.06.2011 22:23 |
||
![]() ![]() ![]() |
||
Sudi Użytkownik Komentarzy: 3364 11.06.2011 22:26 |
Po co linkujesz to samo, co zalinkował Czatowiec?
|
|
![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 11.06.2011 22:29 |
Bo nie zauważyłem linka 😁 😛
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3739 11.06.2011 22:33 |
Ziner napisał(a): Tyrystorów nie ma (w ogóle co za mania z tymi tyrystorami?). Są cztery falowniki, po jednym na każdy silnik. Bo miłośnik jak myśli że modernizacja i coś piszczy w silniku to od razu tyrystor 😛 Ja tam wiem że od dawna się już nie stosuje rozruchu tyrystorowego, tylko falownikowy. |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
UIC60 Użytkownik Komentarzy: 230 11.06.2011 22:46 |
a rozruch tranzystorowy IGBT też wyszedł z użycia ? hmmm, po pierwsze w naszym dzikim kraju wszystko jest możliwe, a szczególnie zacofanie technologiczne,a po drugie "miłośnik" w tym przypadku jest "drogowcem" więc ma prawo tego i owego nie wjedżieć i pytać by być "na czasie" 😛
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3739 11.06.2011 23:14 |
Ja nikomu nic nie zarzucam, to co napisałem to była ironia tylko 🙂
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Coffee Gość 12.06.2011 10:08 |
AndrzejK napisał(a): http://wgk.home.pl/data/media/93/eu07a.jpg Wygląda jak coś niedokończonego... Proces modernizacji tej lokomotywy, przypomina mi pewną książkę (a raczej dział: 13: podrozdział: 02 - "Modernizacja nadwozia i elementów ruchomych" ) o Fiacie 125p, gdzie "modernizacja" polegała na wyciągnięciu zagłówków z siedzeń i popielniczek z drzwi. 😕 |
|
XeeRooX Użytkownik Komentarzy: 1706 12.06.2011 10:50 |
Biorąc oczywiście pod uwagę fakt że lokomotywą większość z was jako "prowadzący" nikt nie będzie jeździł to przyczepiałbym się tylko do wyglądu zewnętrznego. Co do fotki ukazującej pulpit to widzę tu raczej polepszenie komfortu pracy (ale to moje zdanie 😛).
Ziner zielone ręczniki dalej są potrzebne w takim ProElo czyściutkim wozie ? |
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 12.06.2011 10:50 |
Ziner a zrobiłeś jakieś zdjęcia z zewnątrz, np. podczas jazd próbnych na torze w Węglewie?
|
|
![]() ![]() |
||
Ziner Użytkownik Komentarzy: 648 12.06.2011 11:54 |
Zrobiłem.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Coffee Gość 12.06.2011 13:12 |
XeeRooX napisał(a): Biorąc oczywiście pod uwagę fakt że lokomotywą większość z was jako "prowadzący" nikt nie będzie jeździł to przyczepiałbym się tylko do wyglądu zewnętrznego. Co do fotki ukazującej pulpit to widzę tu raczej polepszenie komfortu pracy (ale to moje zdanie 😛). Owszem, masz rację. Przy okazji: Zapomniałem pochwalić wnętrze, które wygląda naprawdę super. Ale co do samej modernizacji: Usunięcie dwoje drzwi, wstawienie kilku różnych (niesymetrycznych względem drugiego boku) szyb i lamp przypominających lata 70', które były montowane do serii Skód E130 z ČD, nie jest szczytem innowacyjności. W skrócie: Nie popisali się. |
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 12.06.2011 17:07 |
Ziner napisał(a): Zrobiłem. A wrzucisz? 😉 |
|
![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 12.06.2011 19:46 |
Chyba "podobanie się" to najmniej istotny aspekt? Ma być bezpiecznie - dla wszystkich, komfortowo - dla prowadzącego i obsługujących, no i ekonomicznie - dla przewoźnika.
311D też bazuje na dużo starszej konstrukcji, tez wygląda dziwnie (wielu się nie podoba). Ale ważne że jest ekonomiczniejsza i wydajniejsza od poprzednika. No i na pewno bardziej przyjazna w eksploatacji. |
|
![]() ![]() ![]() |