Strona główna» Kolej» Lokomotywy elektryczne» EU07/EP07/4E» Idzie nowe!

Idzie nowe!

«Poprzednie zdjęcie: EU07A-495
Następne zdjęcie: EU07-343»

Idzie nowe!

Data zrobienia zdjęcia: 31 maja 2011 roku (wtorek)
Opis: Pulpit EU07A-495, zmodernizowanej dla PKP Intercity przez ZNTK Oleśnica. Zapowiada się bardzo sympatyczny tabor!
Słowa kluczowe: EU07A EU07A-495 kabina pulpit PKP_Intercity tor_doświadczalny Węglewo Żmigród Instytut_Kolejnictwa
Data dodania zdjęcia: 11.06.2011 21:35, Wyświetleń: 3592, Pobrań: 11, Wielkość pliku: 270.5 KB
Dodał: Ziner
IPTC Info
Caption:
EXIF Info
Nazwa aparatu: SONY
Model aparatu: DSC-H5
Czas ekspozycji: 1/40 sec(s)
Wartość przysłony: F/2.8
Wartość ISO: 160
Data utworzenia: 31.05.2011 15:20:30
Długość ogniskowej: 6mm

Ostatnie komentarze

Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
11.06.2011 21:43
Pudrowanie trupa 😛
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
11.06.2011 21:47
Sądząc po ilości zmian które wyczytałem, to to są praktycznie nowe loki 🙂 Wygląd zewnętrzny: http://wgk.home.pl/details.php?image_id=1920
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
UIC60
Użytkownik

Komentarzy: 230
11.06.2011 21:47
Czy to "A" oznacza silniki asynchroniczne i rozruch tyrystorowy?Na pulpicie joystick więc.....? Oby tylko nie było z tym jak z g.... co owinęło się w papierek.....
Offline UIC60bryziu57 at gmail.com
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
11.06.2011 21:49
Tyrystorów nie jestem pewien, a silniki i owszem - dostał asynchroniczne.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
11.06.2011 21:51
O w mordę!
Offline Sudi
Max998
Użytkownik

Komentarzy: 778
11.06.2011 21:52
Mmm 😁.
Chyba zacznę się interesować koleją 😁
Offline Max998
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
11.06.2011 21:55
A nie czasem rozruch falownikowy
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
11.06.2011 22:10
-silniki asynchroniczne
-całkowicie przebudowana kabina
-komputer pokładowy
-klimatyzacja
-przetwornice statyczne
-agregaty sprężarkowe
-sterowanie za pomocą joysticków
-system GPS do monitorowania lokomotywy

Źródło: http://www.forumkolejowe.pl/1074.htm
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
11.06.2011 22:22
Tyrystorów nie ma (w ogóle co za mania z tymi tyrystorami?). Są cztery falowniki, po jednym na każdy silnik.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
11.06.2011 22:23
http://wgk.home.pl/data/media/93/eu07a.jpg

Wygląda jak coś niedokończonego...
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
11.06.2011 22:26
Po co linkujesz to samo, co zalinkował Czatowiec?
Offline Sudi
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
11.06.2011 22:29
Bo nie zauważyłem linka 😁 😛
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
11.06.2011 22:33
Ziner napisał(a):
Tyrystorów nie ma (w ogóle co za mania z tymi tyrystorami?). Są cztery falowniki, po jednym na każdy silnik.

Bo miłośnik jak myśli że modernizacja i coś piszczy w silniku to od razu tyrystor 😛 Ja tam wiem że od dawna się już nie stosuje rozruchu tyrystorowego, tylko falownikowy.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
UIC60
Użytkownik

Komentarzy: 230
11.06.2011 22:46
a rozruch tranzystorowy IGBT też wyszedł z użycia ? hmmm, po pierwsze w naszym dzikim kraju wszystko jest możliwe, a szczególnie zacofanie technologiczne,a po drugie "miłośnik" w tym przypadku jest "drogowcem" więc ma prawo tego i owego nie wjedżieć i pytać by być "na czasie" 😛
Offline UIC60bryziu57 at gmail.com
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
11.06.2011 23:14
Ja nikomu nic nie zarzucam, to co napisałem to była ironia tylko 🙂
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Coffee
Gość

12.06.2011 10:08
AndrzejK napisał(a):
http://wgk.home.pl/data/media/93/eu07a.jpg
Wygląda jak coś niedokończonego...


Proces modernizacji tej lokomotywy, przypomina mi pewną książkę (a raczej dział: 13: podrozdział: 02 - "Modernizacja nadwozia i elementów ruchomych" ) o Fiacie 125p, gdzie "modernizacja" polegała na wyciągnięciu zagłówków z siedzeń i popielniczek z drzwi. 😕
 
XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
12.06.2011 10:50
Biorąc oczywiście pod uwagę fakt że lokomotywą większość z was jako "prowadzący" nikt nie będzie jeździł to przyczepiałbym się tylko do wyglądu zewnętrznego. Co do fotki ukazującej pulpit to widzę tu raczej polepszenie komfortu pracy (ale to moje zdanie 😛).

Ziner zielone ręczniki dalej są potrzebne w takim ProElo czyściutkim wozie ?
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
12.06.2011 10:50
Ziner a zrobiłeś jakieś zdjęcia z zewnątrz, np. podczas jazd próbnych na torze w Węglewie?
Offline Wypalacz Rafał
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
12.06.2011 11:54
Zrobiłem.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
Coffee
Gość

12.06.2011 13:12
XeeRooX napisał(a):
Biorąc oczywiście pod uwagę fakt że lokomotywą większość z was jako "prowadzący" nikt nie będzie jeździł to przyczepiałbym się tylko do wyglądu zewnętrznego. Co do fotki ukazującej pulpit to widzę tu raczej polepszenie komfortu pracy (ale to moje zdanie 😛).

Owszem, masz rację. Przy okazji: Zapomniałem pochwalić wnętrze, które wygląda naprawdę super.

Ale co do samej modernizacji:
Usunięcie dwoje drzwi, wstawienie kilku różnych (niesymetrycznych względem drugiego boku) szyb i lamp przypominających lata 70', które były montowane do serii Skód E130 z ČD, nie jest szczytem innowacyjności.
W skrócie: Nie popisali się.
 
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
12.06.2011 17:07
Ziner napisał(a):
Zrobiłem.


A wrzucisz? 😉
Offline Wypalacz Rafał
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
12.06.2011 19:46
Chyba "podobanie się" to najmniej istotny aspekt? Ma być bezpiecznie - dla wszystkich, komfortowo - dla prowadzącego i obsługujących, no i ekonomicznie - dla przewoźnika.
311D też bazuje na dużo starszej konstrukcji, tez wygląda dziwnie (wielu się nie podoba). Ale ważne że jest ekonomiczniejsza i wydajniejsza od poprzednika. No i na pewno bardziej przyjazna w eksploatacji.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com